Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 02, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rząd do promocji służby cywilnej wybrał Grupę RMF, ZPR, Polskie Radio, TVP i Polsat

W ramach kampanii przygotowano spot, w którym urzędnicy w nagraniu apelują do obywateli "Zobacz w nas człowieka, nie tylko urzędnika (screen: YouTube/Kancelaria Premiera)

Do końca czerwca potrwa kampania Kancelarii Premiera związana ze 100-leciem służby cywilnej w Polsce.

Centrum Informacyjne Rządu przekazało "Presserwisowi", że działania prowadzone są w rozgłośniach Grupy ZPR Media (Eska, Eska Rock, Vox FM, SuperNova), Polskim Radiu (Jedynka, Trójka, Czwórka, Polskie Radio 24), Grupie RMF, Telewizji Polsat i Telewizji Polskiej (TVP 1, TVP 2). "Wskazanie kosztów będzie możliwe po zakończeniu wszystkich emisji" - stwierdza CIR.

Czytaj też: Tylko 16 proc. Polaków ufa influencerom

W ramach kampanii przygotowano spot, w którym urzędnicy w nagraniu apelują do obywateli "Zobacz w nas człowieka, nie tylko urzędnika". Utworzona została również specjalna strona internetowa.

Czytaj też: Zaczyna się spowolnienie na rynku reklamowym, ale nie wszyscy już odczuli jego skutki

(KOZ, 02.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.