Rząd do promocji służby cywilnej wybrał Grupę RMF, ZPR, Polskie Radio, TVP i Polsat
W ramach kampanii przygotowano spot, w którym urzędnicy w nagraniu apelują do obywateli "Zobacz w nas człowieka, nie tylko urzędnika (screen: YouTube/Kancelaria Premiera)
Do końca czerwca potrwa kampania Kancelarii Premiera związana ze 100-leciem służby cywilnej w Polsce.
Centrum Informacyjne Rządu przekazało "Presserwisowi", że działania prowadzone są w rozgłośniach Grupy ZPR Media (Eska, Eska Rock, Vox FM, SuperNova), Polskim Radiu (Jedynka, Trójka, Czwórka, Polskie Radio 24), Grupie RMF, Telewizji Polsat i Telewizji Polskiej (TVP 1, TVP 2). "Wskazanie kosztów będzie możliwe po zakończeniu wszystkich emisji" - stwierdza CIR.
Czytaj też: Tylko 16 proc. Polaków ufa influencerom
W ramach kampanii przygotowano spot, w którym urzędnicy w nagraniu apelują do obywateli "Zobacz w nas człowieka, nie tylko urzędnika". Utworzona została również specjalna strona internetowa.
Czytaj też: Zaczyna się spowolnienie na rynku reklamowym, ale nie wszyscy już odczuli jego skutki
(KOZ, 02.06.2022)